torsdag 30 augusti 2007

stress igen

Ytterligare en hysteriskt sressad dag: Läste genom artikeln i morse, putsade lite på den och lämnade den sedan till en kollega för genomläsning (har plötsligt tappat självförtroendet och tror inte den håller). Därefter möte, som avslutades lite brådstörtat efter en och en halv timme för jag var tvungen att springa på ett lunchmöte, under vilket jag slafsade i mig dagens lunch, sedan rusa i väg för att ringa till fritids och säga att mormor skulle hämta sonen, sedan dagens TREDJE möte. Därefter statistiska sammanställningar, mail till folk som hade missat mötena, och sedan, äntligen klar, insåg jag att jag hade en timme på mig innan jag var tvungen att dra hem vilket innebar att jag hann påbörja en ansökan som skall vara inlämnad i morgon. Sedan hem, vinka av mormor, laga till en hastig, inte alltför lustig middag (spaghetti och köttbullar med ketchup, skalade morötter och lite tomat). Mys med barnen och godnattstund med dottern, sedan städa på barnens rum (tyst, tyst så inte dottern vaknade), i med en tvätt och lite bäddning. Nu skall jag natta sonen (hög tid) och sedan försöka bli antagen till en konferens.

Inga kommentarer: