onsdag 19 september 2007

is there anyone out there?

Förresten, nu har jag snart bloggat i en månad. Och jag måste fråga: är det någon som läser detta? Får aldrig några kommentarer och vet inte om man genom blogger kan kolla om någon går in på bloggen emellanåt. Det här kanske är alldeles för narcissistiskt och humorbefriat för att ha något läsvärde för någon annan än mig själv. Bloggen handlar ju inte direkt om något. Och eftersom jag är en fegis vågar jag inte bli för specifik om vad jag sysslar med eller vem jag är. Men jag tycker att det är ganska kul. Upprätthåller en självdisciplin att skriva något (nästan) varje dag, till skillnad från dagboken som numera mest blir typ en gång i månaden. Men det borde ju läsas. Annars kan jag ju lika gärna hålla mig till dagboken.

Om ni finns kan ni väl säga hej. Eller något.

Inga kommentarer: