söndag 23 september 2007

löpning

Vilken helg! Vi sprang en mil i går, maken och jag, och det var tungt. Tror inte jag gjort det på tre-fyra år, dvs innan jag blev gravid med dottern. I dag kunde jag emellertid inte avhålla mig från att springa igen, en kortis i och för sig, kanske knappa fem kilometer. Och det gick som en dans. Men nu är jag helt slut. Kanske för att vi därefter tvättade och vaxade bilen och sedan klippte jag gräset och sedan var jag en sväng med barnen vid lekplatsen och sedan lagade jag mat och sedan lade jag mig i badet med båda barnen eftersom jag inte hade duschat efter någon av dagens ganska smutsiga aktiviteter. Klockan är nu snart kvart över åtta. Dottern sover, sonen på väg i säng och sedan måste jag sätta mig och förbereda inför morgondagen vilket tar vid pass två timmar skulle jag tippa...

Inga kommentarer: